ApaServ a făcut rebranșări, joi, după ce a primit o parte din datorii. Doar două scări de bloc și o vilă au rămas, în continuare, fără apă la robinete.
În urma discuțiilor dintre reprezentanții asociațiilor de proprietari și cei ai companiei ApaServ, dar și pentru că au fost achitate parțial sumele restante către comapania care furnizează apa, o parte dintre locațiile debranșate marți, 11 iunie, au fost rebranșate în cursul zilei de joi, 13 iunie.
Blocurile care au fost afectate, marți, de decizia ApaServ de a debranșa asociațiile cu datorii au fost: blocul nr. 32, de pe bulevardul Roman Mușat, vila nr.2, de pe strada Vasile Lupu, blocul nr.1 – scările C, D, E, F, H – de pe strada Victor Hugo, blocul nr. 2 – scara B, E – de pe Victor Hugo și blocul 7, scara B, de pe aceeași stradă, precum și blocul 7, scara B, de pe strada Alexandru cel Bun.
“Am discutat cu reprezentanții celor două asociații de proprietari și, pentru că ni s-a plătit câte 20% din valoarea restanțelor, am decis să rebranșăm, parțial, consumatorii. Astfel, am rebranșat blocul 32, de la Asociația de Proprietari nr. 29 și blocurile 1 și 7 de pe strada Victor Hugo, respectiv blocul nr. 7, de pe strada Alexandru cel Bun, care aparțin de Asociația nr. 52″, a precizat Marcela Tamaș, șeful Serviciului Comercial din cadrul zonei Est a companiei ApaServ.
Debranșările care au fost făcute marți sunt consecința mai multor discuții și planuri de reeșalonare ce nu au fost respectate de asociațiile de proprietari.
Conform șefului Serviciului Comercial Zona Est, Asociația nr. 52 înregistra, miercuri, un debit la zi în valoare de 80.457,12 lei, adică patru facturi restante și factura curentă, în timp ce Asociația nr. 29 are un debit la zi de 37.017,26 lei, tot patru facturi restante și factura aferentă consumului pe luna mai. Pentru rebranșare, compania ApaServ a cerut de la a