Trei companii cehe colaboreaza pentru a realiza un proiect viabil al bicicletei zburatoare electrice. A fost creat deja un prototip, insa acesta mai are nevoie de imbunatatiri, din moment ce nu poate sa se mentina in aer mai mult de cinci minute, atat permitandu-i bateria.
"Deoarece capacitatea bateriilor se dubleaza la fiecare 10 ani, ne putem astepta ca in viitor aceasta sa fie indeajuns de mare pentru ca bicicleta sa poata fi folosita pentru sporturi, turism sau alte lucruri similare", a explicat Milan Duchek, director tehnic al Duratec Bicycles, confotm The Telegraph.
Bicicleta are sase motoare, toate folosind baterii electrice, si sase propulsoare, doua in fata, doua in spate si cate unul in lateral. Nu e o bicicleta usor de controlat, mai ales ca aceasta cantareste 95 de kilograme.
In formula sa actuala, bicicleta poate suporta un "pilot" care nu cantareste mai mult de 73 de kilograme.
Trei companii cehe colaboreaza pentru a realiza un proiect viabil al bicicletei zburatoare electrice. A fost creat deja un prototip, insa acesta mai are nevoie de imbunatatiri, din moment ce nu poate sa se mentina in aer mai mult de cinci minute, atat permitandu-i bateria.
"Deoarece capacitatea bateriilor se dubleaza la fiecare 10 ani, ne putem astepta ca in viitor aceasta sa fie indeajuns de mare pentru ca bicicleta sa poata fi folosita pentru sporturi, turism sau alte lucruri similare", a explicat Milan Duchek, director tehnic al Duratec Bicycles, confotm The Telegraph.
Bicicleta are sase motoare, toate folosind baterii electrice, si sase propulsoare, doua in fata, doua in spate si cate unul in lateral. Nu e o bicicleta usor de controlat, mai ales ca aceasta cantareste 95 de kilograme.
In formula sa actuala, bicicleta poate suporta un "pilot" care nu cantareste mai mult de 73 d