Vă place să staţi pe Foursquare şi să daţi check in în toate locurile în care vă duceţi? Reţeaua a lansat astăzi o nouă modalitate de a vă centraliza aceste date într-un infografic interactiv, realizat de fapt ca o reclamă la Samsung Galaxy S4.
Până acum, era posibil să căutăm check in-urile noastre pe un Timeline, dar acum, cu ajutorul a ceea ce se numeşte Time Machine, Foursquare face din toate check in-urile o istorie a călătoriilor noastre, ba chiar ne spune care sunt locurile preferate unde ne ducem dimineaţa şi seara. Nu este o mare realizare, ci doar un mod de a nu vă plictisi pe reţea.
De asemenea, pe lângă centralizarea check-in-urilor, Foursquare oferă pe o hartă interactivă sugestii unde ne-am putea duce. Aceste infografice pot fi distribuite pentru a fi arătate prietenilor. O nouă victorie Big Data asupra utilizatorilor.
Time Machine este împărţită în trei categorii. My History trece prin istoria noastră de când suntem useri până astăzi. Partea a doua e pur şi simplu o reclamă la Samsung Galaxy S4, iar a treia parte este o infografie interactivă.
De exemplu, am făcut acest pas şi mi s-a oferit o hartă a Bucureştiului cu locurile şi conexiunile în care am fost, unite cronologic. Toate sunt împărţite pe mai multe categorii, de la muzee, şcoli la cluburi de noapte.
Există comparaţii între ani, cele mai populare locuri unde ne-am dus în weekend, dar şi distanţa dintre obiectivele pe care le-am avut. Tot graficul presupune că ne-am dat check in în fiecare loc în care am fost.
Aşa arată o infografie oferită de Foursquare. Puteţi să accesaţi opţiunea la acest link.
Citeşte mai multe despre Foursquare în materialele de mai jos
Previziuni sumbre: reţeaua Foursquare va face „check out” din afaceri până la sfârşitul anului
După ce Foursquare înregistra în 2010 o creştere explozivă anunţată la nu mai puţin