Marcile proprii Carrefour, produse fabricate in proportie de 90% in Romania, au inregistrat o crestere a vanzarilor de 10% in 2012, comparativ cu 2011, iar trendul de crestere s-a mentinut in primele luni din 2013.
Marcile proprii Carrefour au inregistrat o crestere a vanzarilor de 10% in 2012, comparativ cu 2011, iar trendul de crestere s-a mentinut in primele luni din 2013, a spus Vlad Ardeleanu, directorul comercial al Carrefour.
Produsele proprii reprezinta una din zonele pe care compania vrea sa se extinda in urmatoarea perioada. Oficialii Carrefour au spus ca in prezent marcile proprii reprezinta 13% din volumul total al vanzarilor companiei in Romania, peste media pietei locale de retail, unde potrivit datelor Nielsen, marcile proprii reprezinta circa 8,5% din totalul vanzarilor din marile lanturi de retail.
“Este in continuare loc de dezvoltare pe piata locala, avand in vedere ca pe pietele dezvoltate ponderea marcilor proprii in total vanzari este de 30%”, a precizat Vlad Ardeleanu, care a precizat ca marcile proprii ale companiei au avut o crestere de 10% a vanzarilor in 2012, iar oficialii companiei se asteapta la noi cresteri.
Grupul francez Carrefour, prezent in Romania cu trei formate de magazine - hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, a inregistrat anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.
Reprezentantii Carrefour spun ca produsele marca proprie ale companiei au preturi cu cel putin 20% mai mici decat ale brandurilor cunoscute, in special ca urmare a unor costuri mai reduse si a lipsei bugetului de marketing.
Mai mult, Ardeleanu a spus ca sunt tatonari cu lantul Carrefour din Italia pentru a aduce o serie de produse marca proprie din Romania in hipermarketurile de acolo. “Suntem doar in stadiul de discutii, colegii din I