În războiul reţelelor de socializare lupta acerbă i-a determinat pe cei de la Facebook să "fure" din ograda vecinilor. Astfel, firma condusă de Marck Zuckerberg va introduce "hashtag-u;", populara funcţie de pe Twitter care permite utilizatorilor să urmărească cele mai populare postări.
Hashtag-urile, termeni-cheie pe care se poate face click şi care permit organizarea mesajelor în funcţie de anumite subiecte, sunt utilizate în prezent de Twitter, Tumblr şi Instagram.
Funcţia, care apare sub forma simbolului "#", va permite utilizatorilor să adauge fotografiilor lor un status sau un cuvânt-cheie şi, în paralel, să acceadă la conţinuturile postate de alţi utilizatori într-o manieră organizată, în funcţie de un subiect sau de un eveniment.
"Hashtag-urile sunt doar prima etapă pentru a-i ajuta pe oameni să descopere mai uşor ceea ce spun ceilalţi în legătură cu un anumit subiect şi să participe la acea conversaţie", a explicat compania americană într-un comunicat.
Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a anunţat că va lansa în săptămânile viitoare şi "trending hashtag" - o funcţie care include cele mai populare hashtag-uri.
În războiul reţelelor de socializare lupta acerbă i-a determinat pe cei de la Facebook să "fure" din ograda vecinilor. Astfel, firma condusă de Marck Zuckerberg va introduce "hashtag-u;", populara funcţie de pe Twitter care permite utilizatorilor să urmărească cele mai populare postări.
Hashtag-urile, termeni-cheie pe care se poate face click şi care permit organizarea mesajelor în funcţie de anumite subiecte, sunt utilizate în prezent de Twitter, Tumblr şi Instagram.
Funcţia, care apare sub forma simbolului "#", va permite utilizatorilor să adauge fotografiilor lor un status sau un cuvânt-cheie şi, în paralel, să acceadă la conţinuturile postate