Parlamentul din Nicaragua a aprobat legea care oferă concesiunea pentru construirea unui canal maritim între Oceanul Pacific şi Oceanul Atlantic, prin teritoriul acestei ţări, de către compania chineză NK Nicaragua Canal Development Investment Co.
Potrivit experţilor, pentru realizarea proiectului sunt necesare cel puţin 40 de miliarde de dolari şi minimum 11 ani. În total, trebuie să se sape în jur de 200 de kilometri. Canalul din Nicaragua va fi mai adânc, mai larg şi mai lung decât Canalul Panama şi va permite navigaţia navelor cu tonaj mai mare, după cum promit reprezentanţii companiei chineze.
Deocamdată, autorităţile de la Managua nu au ales locul prin care va trece canalul şi nici nu s-a efectuat estimarea acţiunii proiectului asupra mediului înconjurător.
Citeşte mai multe despre: nicaragua, managua canal panama chinezi
Parlamentul din Nicaragua a aprobat legea care oferă concesiunea pentru construirea unui canal maritim între Oceanul Pacific şi Oceanul Atlantic, prin teritoriul acestei ţări, de către compania chineză NK Nicaragua Canal Development Investment Co.
Potrivit experţilor, pentru realizarea proiectului sunt necesare cel puţin 40 de miliarde de dolari şi minimum 11 ani. În total, trebuie să se sape în jur de 200 de kilometri. Canalul din Nicaragua va fi mai adânc, mai larg şi mai lung decât Canalul Panama şi va permite navigaţia navelor cu tonaj mai mare, după cum promit reprezentanţii companiei chineze.
Deocamdată, autorităţile de la Managua nu au ales locul prin care va trece canalul şi nici nu s-a efectuat estimarea acţiunii proiectului asupra mediului înconjurător.
Citeşte mai multe despre: nicaragua, managua canal panama chinezi