Concursul pentru ocuparea funcţiei de administrator public al municipiului Aiud se desfăşoară în perioada 30 iulie – 2 august. Până în 26 iunie, cei interesaţi îşi pot depune dosarele pentru înscriere. Administraţia locală a făcut publice condiţiile de organizare a concursului.
Vezi AICI mai multe detalii despre această funcţie.
Proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcţiei de administrator public în cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Aiud se desfăşoară în data de 30 iulie, de la ora 10.00, la sediul Primăriei municipiului Aiud. Interviul este programat în 2 august, tot de la ora 10.00, în aceeaşi locaţie.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 25 iunie, ora 16.00, la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud, la secretarul comisiei de concurs.
Criterii pentru ocuparea postului de administrator public:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exer