Google a încasat mai mult de jumătate din cele 8,8 miliarde de dolari cheltuite în 2012 cu publicitatea destinată telefoanelor mobile, potrivit unei estimări eMarketer, citată de Le Monde.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, Google și-a adjudecat 52,36% din piața care este în continuă creștere și este la mare distanță de rețelele sociale Facebook (5,35% cu 470 de milioane de dolari) și Twitter (1,57% – 140 de milioane de dolari).
Cheltuielile cu publicitatea pe mobile va crește foarte mult în 2013, va ajunge la 15,82 de miliarde de dolari, iar Google își va confirma dominația pe această piață, mai estimează eMarketer.
Google continuă să dețină supremația pe piața mondială de publicitate online, cu 32, 73 de miliarde de dolari.
“În acest an, Google își va crește foarte mult veniturile din publicitate online datorită monetizării site-ului de conținut video YouTube”, a explicat eMarketer.
Google a încasat mai mult de jumătate din cele 8,8 miliarde de dolari cheltuite în 2012 cu publicitatea destinată telefoanelor mobile, potrivit unei estimări eMarketer, citată de Le Monde.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, Google și-a adjudecat 52,36% din piața care este în continuă creștere și este la mare distanță de rețelele sociale Facebook (5,35% cu 470 de milioane de dolari) și Twitter (1,57% – 140 de milioane de dolari).
Cheltuielile cu publicitatea pe mobile va crește foarte mult în 2013, va ajunge la 15,82 de miliarde de dolari, iar Google își va confirma dominația pe această piață, mai estimează eMarketer.
Google continuă să dețină supremația pe piața mondială de publicitate online, cu 32, 73 de miliarde de dolari.
“În acest an, Google își va crește foarte mult veniturile din publicitate online datorită monetizării site-ului de conținut video YouTube”, a explicat eMarketer.