În ultima lună, traficul de pasageri s-a dublat pe Aeroportul Craiova, lucru care a adus în visteria instituţiei aproximativ 10.000 de euro, din taxele încasate.
Preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, Ion Prioteasa, a afirmat, miercuri, că strategia judeţeană de a transforma Aeroportul din Craiova în principalul obiectiv investiţional nu a fost greşită, după ce primele date privitoare la cursa aeriană Craiova – Milano scot în evidenţă o dublare a traficului de pasageri.
„La o lună de zile de la inaugurarea cursei de Milano, astăzi m-am uitat pe primele cifre privitoare la acest zbor operat de Wizz Air care ne arată că traficul de pasageri s-a dublat. În prima lună de zbor numărul pasagerilor care au ajuns sau au plecat de la Craiova se cifrează în jurul a 3.000 de persoane. S-a zburat aproape cu casa închisă, în sensul că aceste aeronave care au o capacitate de 170 de pasageri au fost încărcate în proporţie de peste 85 la sută.
Dar acest aflux de oameni, care au venit din Italia în România sau care au plecat de la Craiova la Milano, nu este singura veste bună, pentru că aşa cum ştim fiecare pasager înseamnă şi o taxă pe care Aeroportul din Craiova o încasează. În această lună, de când este operaţională cursa de Milano, Aeroportul Craiova a încasat numai din aceste taxe aproximativ 10.000 euro.
Din datele care mi-au parvenit astăzi de la directorul Aeroportului, domnul Mircea Dumitru, vreau să spun că am ajuns ca prin această cursă de Milano să «culegem» pasageri dintr-o arie foarte largă. Avem cazuri de pasageri italieni care sunt din Roma şi care au preferat să ia o cursă internă low-cost până la Milano şi apoi să zboare spre Craiova. De asemenea, avem persoane din Dâmboviţa, Argeş sau Teleorman care au preferat să se întoarcă acasă în România, prin Aeroportul din Craiova. Această cursă, Craiova – Milano, şi-a dovedit din plin viabilitatea. @N_P