Google a atras, anul trecut, peste jumătate din veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile la nivel mondial, estimată la 8,8 miliarde de dolari, potrivit unui studiu al eMarketer.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, motorul de căutare pe internet Google şi-a adjudecat 52,36% din această piaţă, care a crescut puternic în 2012.
Pe locul al doilea, la mare distanţă, se află reţeaua de socializare Facebook (5,35% şi 470 milioane de dolari).
Clasamentul este continuat de postul de radio online Pandora (2,71% şi 240 milioane de dolari) şi Twitter (1,57% şi 140 milioane de dolari).
Potrivit estimărilor eMarketer, investiţiile în publicitatea pe dispozitivele mobile vor creşte foarte mult în acest an, ajungând la 15,82 miliarde de dolari. Google continuă să îşi menţină dominaţia pe această piaţă, chiar dacă este de aşteptat ca reţeaua de socializare Facebook să reducă din distanţa care o desparte de motorul de căutare pe internet.
În 2013, cota de piaţă a Google pe piaţa de publicitate pe dispozitivele mobile la nivel mondial ar urma să crească la 55,97% (8,85 miliarde de dolari), în timp ce Facebook va creşte la 12,90% (2,04 miliarde de dolari). Pandora ar urma să îşi adjudece 2,50% din piaţă (400 milioane de dolari), iar Twitter - 1,95% (310 milioane).
Google a atras, anul trecut, peste jumătate din veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile la nivel mondial, estimată la 8,8 miliarde de dolari, potrivit unui studiu al eMarketer.
Cu 4,61 de miliarde de dolari, motorul de căutare pe internet Google şi-a adjudecat 52,36% din această piaţă, care a crescut puternic în 2012.
Pe locul al doilea, la mare distanţă, se află reţeaua de socializare Facebook (5,35% şi 470 milioane de dolari).
Clasamentul este continuat de postul de radio online Pandora (2,71% şi 240 milioane de dola