•Un iesean a reclamat la politie si OPC un service de produse electronice • Omul pierduse bonul pe care il primise in momentul in care a lasat la reparat un televizor • Administratorii service-ului au incasat contra-costul reparatiei, insa au refuzat sa ii mai dea clientului televizorul • Omul si-a recuperat bunul cu ajutorul politistilor
Scandal monstruos, in Nicolina, la sediul firmei Electronic Service, singurul service autorizat Samsung din judet. Un iesean si-a lasat la reparat televizorul, iar a doua zi a fost sunat de administratorii firmei. Barbatului i s-a spus ca televizorul este gata si ca poate veni oricand sa il ridice. Omul pierduse, insa, bonul pe care il primise in momentul in care lasase televizorul la reparat. "A venit ieri si a lasat televizorul, noi i-am facut un serviciu, l-am reparat rapid si azi l-am sunat ca sa il ridice, contra sumei de 78 de lei. Nu are bonul, asa ca nu il putem da", a spus cu tupeu una dintre angajatele service-ului, aratand ca stie ca barbatul este intr-adevar proprietarul televizorului. "Ei m-au recunoscut, nu m-au uitat intr-o zi. Am venit, le-am achitat banii si acum refuza sa imi dea inapoi televizorul, pe motiv ca am pierdut bonul. Ei au, insa, un duplicat, iar eu am acte pe televizorul asta. Este un abuz, nu au cum sa imi pastreze ei televizorul. Ce sa fac daca am pierdut bonul, raman definitiv fara televizor?", a declarat ieseanul.
Spiritele s-au incins rapid, mai ales ca una dintre angajate si administratorul firmei au incercat sa il dea pe barbat afara cu forta. La fata locului s-a deplasat un echipaj mixt, format din politisti si jandarmi. Atat clientul, cat si administratorul service-ului au primit avertismente scrise. In plus, oamenii legii l-au obligat pe administrator sa inapoieze televizorul. "Politistii au intervenit pentru aplanarea unui conflict verbal intre doua persoane de sex masculin.