Negocierile dintre conducerea Societatii Nova Apaserv si sefii asociatiilor de proprietari bat pasul pe loc.
Nici chiar stimulentele financiare promise asociatiilor, pentru acoperirea unor cheltuieli comune, nu au dat rezultatele asteptate in aceasta negociere pentru convingerea conducerilor asociatiilor de proprietari de a se implica in repartizarea consumurilor de apa pe scarile de bloc. Sefii de asociatii se tem sa nu intre in conflict cu locatarii.
„Este foarte greu. Noi le-am promis si un stimulent financiar, dar sefii de asociatii se tem de reactia proprietarilor, chiar daca acei bani ar fi de fapt pentru asociatii, pentru acoperirea unor cheltuieli comune pentru ca locatarii sa nu mai scoata din buzunarele lor bani”, a spus Gabriel Carlan, managerul societatii Nova Apaserv.
Conducerea operatorului de apa se chinuieste de ceva vreme sa convinga reprezentantii asociatiilor de proprietari sa incheie contractul cu Nova Apaserv si astfel sa se implice in repartizarea consumurilor care depasesc la nivel de scara suma consumurilor declarate de toate apartamentele.
In prezent, exista in continuare mari nemultumiri legate de faptul ca rezulta consumuri in plus, prin citirea apometrului la nivel de scara, care incarca facturile celor care declara corect indexul lunar de consum. Reprezentantii operatorului de apa spun ca prin citirea periodica a apometrelor in apartamente, o data la sase luni, care a demarat deja in Botosani, vor fi descoperiti si rau platnicii si se va face, acolo unde este cazul, corectia facturilor. (Aurora Dimitriu) Negocierile dintre conducerea Societatii Nova Apaserv si sefii asociatiilor de proprietari bat pasul pe loc.
Nici chiar stimulentele financiare promise asociatiilor, pentru acoperirea unor cheltuieli comune, nu au dat rezultatele asteptate in aceasta negociere pentru convingerea conducerilor asociatiilor de propri