Poductia publicitara este un domeniu unde concurenta este acerba, pe contracte din ce in ce mai subtiate de criza. Cu toate acestea, unele firme reusesc sa supravietuiasca si chiar sa prospere.
Intr-un interviu acordat Ziare.com, seful Profi Print, Adrian Profir, a explicat cum a construit succesul in cei zece ani de existenta. Modelul sau de business nu se bazeaza numai pe pasiune, ci pe profesionalism, o echipa tanara si ambitioasa si, nu in ultimul rand, pe tehnologia de ultima ora.
Profi Print ofera intreaga gama de produse personalizate pentru comunicare vizuala de outdoor si indoor, print digital textile, decorari, inscriptionari auto, prelate pentru camioane, display-uri si POSM-uri, firme luminoase, litere volumetrice, amenajari standuri expozitionale, grafica si DTP.
Printre clientii sai se numara nume importante precum Tuborg, Lidl, Holcim, Romstal, BRD, Tiriac Auto, Cotnari, Tarom, Policolor, Banca Romaneasca, Raiffeisen Bank, L'Oreal, si altii.
Toate acestea nu ar fi fost posibile, sustine insa Adrian Profir, fara pasul facut in urma cu zece ani, cand a pus bazele companiei.
Cum a evoluat piata de productie publicitara din Romania in ultimul deceniu?
Se poate vorbi despre o evolutie a pietei de productie publicitara din punct de vedere tehnologic. A avansat foarte mult, dar nu trebuie sa trecem cu vederea competitia tot mai acerba. Sunt necesare eforturi semnificative pentru a te face remarcat si clientul este cel care are numai de castigat. El este cel care trebuie multumit si el va alege ce-i mai bun pentru el.
Ce v-a facut sa intrati pe aceasta piata acum zece ani?
Lucrez in domeniul printului de la o varsta frageda, am inceput intr-un studio foto si in urma cu zece ani am cautat sa imbin pasiunea cu castigul. Am deschis o afacere si am trecut de la printuri m