Facebook a trimis invitaţii presei americane pentru un eveniment care va avea loc pe 20 iunie. În anunţul misterios, trimis în plicuri, nu pe mail, Facebook vorbeşte despre o "idee mare".
"O echipă mică a lucrat la o idee mare. Veniţi să beţi o cafea cu noi şi să aflaţi mai multe despre un nou produs", scrie Facebook. De asemenea, pe colţul hârtiei este o pată de la o ceaşcă de cafea, ceea ce arată de fapt încotro se îndreaptă acest anunţ, mai ales că au apărut informaţii în ultimele zile privind o nouă lansare Facebook.
După activarea #hashtag-urilor pe Facebook, reţeaua socială a lui Mark Zuckerberg s-ar putea folosi de faptul că poate să indexeze mult mai bine acum informaţiile şi să lanseze un ... RSS Reader. Sau cel puţin ceva asemănător. După cum bine scrie TechCrunch, pata de cafea ar putea indica ideea de lectură. Şi pentru că cel mai popular agregator RSS, Google Reader se va închide de pe 1 iulie, Facebook ar putea profita de pe urma acestui fapt.
Un agregator social?
În plus, spre deosebire de un agregator clasic, Facebook s-ar putea transforma într-o sursă de ştiri mai bună decât înainte. Nici acum nu este o sursă proastă, dar paginile ziarelor şi agenţiilor de presă sunt dezorganizate. Dacă ar putea fi aranjate la un loc, un flux de ştiri impresionant ar putea fi creat, cu cele mai importante ştiri selectate de către editorii social media.
Primele informaţii despre un RSS Reader au venit la mijlocul săptămânii, după ce în interfaţa de programare a Facebook au apărut linii de cod noi, care inducau faptul că reţeaua socială ar putea introduce fluxuri rss. Liniile de cod de programare vorbesc despre articole, abonaţi, cam tot ce înseamnă un flux RSS.
Nu ar fi prima oară când Facebook ar avea menţiuni ale fluxurilor RSS în cod. Paginile puteau fi introduse în fluxuri, dar opţiunea a fost scoasă la finalul lui 2012, în mome