Săptămână aceasta, Consiliul Județean (CJ) Iași a depus cinci proiecte având ca obiectiv principal achiziţionarea unui sistem informatic destinat gestiunii Registrului Agricol în format electronic. Concret, prin aceste proiecte se urmărește achiziţionarea serviciilor de dezvoltare şi implementare a soluţiilor software.
„În cadrul celor 5 proiecte, CJ a încheiat acorduri de parteneriat cu municipiul Iași, orașul Hârlău și alte 73 de comune participante. Durata de implementare a fiecărui proiect este de 18 luni. Valoarea totală a unui proiect, inclusiv TVA, care este totodată și valoarea eligibilă a proiectului este de aproximativ 6,7 milioane lei. Finanţarea nerambursabilă solicitată este 98% din valoarea eligibilă a unui proiect. Contribuţia proprie este 2% din valoarea eligibilă și va fi suportată de CJ“, a declarat Cristian Adomniței, președintele instituţiei menţionate.
Proiectele au fost depuse la Organismul Intermediar pentru Promovarea Societății Informaționale, în vederea obţinerea unei finanţări nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007 – 2013, Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public“. Solicitantul eligibil este CJ ca lider de proiect, în parteneriat cu maxim 15 unităţi administrativ-teritoriale (UAT) din județul respectiv, care au în structura lor organizatorică Birou de Registrul Agricol.
Componentele funcționale ale sistemului informatic integrat cuprind două categorii principale de aplicații, atât pentru CJ cât și pentru UAT partenere: un sistem informatic de gestiune a Registrului Agricol în format electronic şi un sistem informatic integrat pentru management intern.
Prin proiecte vor fi achiziționate echipamente hardware, aplicații informatice și licențe, servicii de implementare sistem informatic integrat (pentru realizarea c