Piaţa de echipamente pentru retail şi HoReCa merge mână în mână cu consumul care a fost puternic afectat de criza din ultimii ani. Dezvoltările de restaurante pot fi numărate pe degete, iar lanţurile de retail s-au concentrat pe magazine mai mici, care necesită investiţii mai reduse. Totuşi, perspectivele de viitor sunt optimiste, vizând creşteri de 5-10%, în contextul în care consumul dă semne de revenire, iar jucătorii din domeniu găsesc noi direcţii de creştere în domeniul medical şi industrial.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 17.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Piaţa de echipamente pentru retail şi HoReCa merge mână în mână cu consumul care a fost puternic afectat de criza din ultimii ani. Dezvoltările de restaurante pot fi numărate pe degete, iar lanţurile de retail s-au concentrat pe magazine mai mici, care necesită investiţii mai reduse. Totuşi, perspectivele de viitor sunt optimiste, vizând creşteri de 5-10%, în contextul în care consumul dă semne de revenire, iar jucătorii din domeniu găsesc noi direcţii de creştere în domeniul medical şi industrial.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut