Premierul Victor Ponta a inaugurat vineri podul peste Dunăre. În mod normal, ar fi trebuit să inaugureze şi drumul Craiova - Calafat, care face parte din infrastructura Coridorului IV Paneuropean, însă acesta este impracticabil, ceea ce face inutilă deschiderea podului. Ponta însuşi a fost obligat să ia elicopterul pentru a ajunge la Calafat!
Am primit la redacţie un Armagedon referitor la stadiul în care se află acest drum european. Autorii acestuia pun la dispoziţia opiniei publice o serie de dezvăluiri uluitoare, care devoalează marile nereguli care au apărut încă din anul 2011 şi care au dus la situaţia dezastruoasă a acestui proiect de importanţă naţională.
Datele acestui Armagedon scot la iveală şi implicarea unor oameni politici, prcum şi a unor societăţi comerciale despre care presa a scris numeroase articole ce demascau interese financiare uriaşe. Una dintre ele este DELTA ACM 93, în spatele căreia se află apropiaţi ai celebrului Dorin Cocoş.
Iată, însă, textul integral al acestui Armagedon inedit. În fotografie, sectorul 1 al drumului este cel dintre Craiova - Galicea Mare, iar sectorul 2 este cel dintre Galicea Mare - Calafat.
Armagedonul drumului Craiova - Calafat
„Din 1984, de când tot fredonăm refrenul „Drumurile noastre poate, se vor întâlni vreodată”, drumurile noastre nu s-au mai întâlnit cu cele europene, exemplele fiind nenumărate, încă unul în plus fiind drumul naţional Craiova – Calafat, care pe hârtie face parte din coridorul IV paneuropean de transport multimodal, pe el urmând să circule cei care vor să ajungă mai repede de la Salonic la Nürnberg, odată cu darea în folosinţă a podului peste Dunăre de la Vidin-Calafat (preconizată pentru luna iunie 2013), în realitate însă drumul despre care vorbim face parte din lumea a III-a a drumurilor din România, adică a drumurilor pline de gropi şi denivelări, o lume ruptă co