Politica si religia sunt doua subiecte extrem de sensibile atat in cercul de prieteni, cat si in mediul de afaceri.
Cu toate acestea, cateva mari companii americane din variate domenii au imprimat o nota puternic religioasa serviciilor oferite clientilor lor.
Fondat in 1946, in Hapeville, de baptistul Truett Cathy, Chick-fil-A s-a dezvoltat intr-unul dintre cele mai mari lanturi de fast-food din SUA, cu peste 1.500 de restaurante in 39 de state.
Din ratiuni religioase promovate de fondatorul sau, Chick-fil-A este inchis duminica, iar cantitati semnificative de bani sunt donate grupurilor conservatoare, scrie Business Insider.
Inclinatia religioasa a companiei a declansat controverse anul trecut, cand fiul lui Truett si presedinte al Chick-Fil-A, Dan Cathy, a facut unele comentarii despre casatoriile intre homosexuali, declarand in numele companiei ca spirjina "foarte mult familia, definitia biblica a unitatii familiei" .
Retailerul Forever 21 are inscriptionat in partea de jos a tuturor sacoselor sale unul dintre cele mai citate versete din Noul Testament, Ioan 3:16, dovada a convingerilor religioase ale proprietarilor magazinului, familia Chang.
Jin Sook Chang a declarat pentru Bloomberg anul trecut ca magazinul are radacini religioase, afirmand ca Dumnezeu i-a spus sa deschida un magazin, iar acesta va avea succes.
Magazinul a fost criticat in vara anului 2011, cand a lansat o serie de tricouri inscriptionate cu mesaje precum "Iisus te iubeste" sau "Sfant".
Tyson Foods, din industria alimentara, este, de asemenea, o companie foarte religioasa care promoveaza spiritualitatea la locul de munca.
Fondatorul John Tyson vorbeste deschis despre convingerile sale crestine, iar valorile companiei au la baza mesaje religioase.
Din 2000, compania a angajat ap