Cea mai mare reţea de socializare online din lume, Facebook, a anunţat că va renunţa, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afişate la căutări.
Serviciul nu a împlinit nici un an. Compania oferă şi motivul pentru care închide Sponsored Results: „Am văzut că majoritatea marketerilor cumpără rezultate sponsorizate pentru a-şi promova aplicaţiile şi jocurile, iar noi oferim deja reclame pentru instalarea de aplicaţii”.
Facebook caută noi modalităţi de a atrage venituri, la presiunea investitorilor. Directorul executiv al companiei, Mark Zuckerberg, a fost nevoit să răspundă investitorilor nemulţumiţi de scăderea acţiunilor companiei la bursă, la prima adunare generală a acţionarilor de după listarea pe bursă.
Investitorii sunt deranjaţi de declinul de aproape 40% al titlurilor faţă de preţul de listare din luna mai a anului trecut.
Cea mai mare reţea de socializare online din lume, Facebook, a anunţat că va renunţa, începând cu luna iulie, la rezultatele sponsorizate afişate la căutări.
Serviciul nu a împlinit nici un an. Compania oferă şi motivul pentru care închide Sponsored Results: „Am văzut că majoritatea marketerilor cumpără rezultate sponsorizate pentru a-şi promova aplicaţiile şi jocurile, iar noi oferim deja reclame pentru instalarea de aplicaţii”.
Facebook caută noi modalităţi de a atrage venituri, la presiunea investitorilor. Directorul executiv al companiei, Mark Zuckerberg, a fost nevoit să răspundă investitorilor nemulţumiţi de scăderea acţiunilor companiei la bursă, la prima adunare generală a acţionarilor de după listarea pe bursă.
Investitorii sunt deranjaţi de declinul de aproape 40% al titlurilor faţă de preţul de listare din luna mai a anului trecut.