BRD-SocGen şi-a refăcut site-ul după mulţi ani, lansarea noii platforme www.brd.ro însemnând nu numai un „facelift“, ci şi o mai bună organizare a secţiunilor care încearcă să devină nu doar instrumente de informare, ci şi de vânzare.
„Acest site este rezultatul unui demers comercial orientat către nevoile diverse ale tuturor clienţilor noştri: de la tineri până la părinţi şi seniori, de la IMM-uri până la companii foarte mari“, spune Philippe Lhotte, preşedintele băncii, într-un mesaj postat pe prima pagină.
WikiZF: Profilul companiei BRD
El promite şi modernizări ale canalelor de internet şi mobile banking. Formula de salut a noului site este „Bună!“, în contextul unui design mult mai prietenos decât fosta variantă, inspirat de cel folosit de banca-mamă Société Générale.
Băncile mari, cu reţele teritoriale extinse, tind să lase în planul secund mediul electronic, însă criza a pus presiune pentru dezvoltarea acestui segment care este şi mult mai eficient.
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 17.06.2013
BRD-SocGen şi-a refăcut site-ul după mulţi ani, lansarea noii platforme www.brd.ro însemnând nu numai un „facelift“, ci şi o mai bună organizare a secţiunilor care încearcă să devină nu doar instrumente de informare, ci şi de vânzare.
„Acest site este rezultatul unui demers comercial orientat către nevoile diverse ale tuturor clienţilor noştri: de la tineri până la părinţi şi seniori, de la IMM-uri până la companii foarte mari“, spune Philippe Lhotte, preşedintele băncii, într-un mesaj postat pe prima pagină.
WikiZF: Profilul companiei BRD
El promite şi modernizări ale canalelor de internet şi mobile banking. Formula de salut a noului site este „Bună!“, în contextul unui design mult mai prietenos decât fosta variantă, inspirat de cel folosit de banca-mamă Société G