Campania gândul/GMP Advertising/ WebStyler WHY DON’T YOU COME OVER? a fost pe lista scurtă a nominalizaţilor în secţiunea PR Lions , în cadrul celebrului Festival Internaţional de Publicitate de la Cannes.
Astfel, campania WHY DON’T YOU COME OVER? a luptat pentru un trofeu la categoriile “Crisis and Issue Management” şi “Media, Arts and Entertainment”.
La prima categorie, campania demarată de gândul şi GMP Advertising, şi continuată cu ajutorul Webstyler, a concurat cu alte patru campanii din Germania – “The World Most Powerful Banner” (Ogilvy Frankfurt), SUA – “Farmers&Ranchers answer the tough questons” (Ketchum Los Angeles), Tunisia – “Mobilizing The 12th Man” (Memac Ogilvy/Label Tunisia/Ogilvyaction Tunisia) şi Regatul Unit al Marii Britanii – “We Believe in D&T – Averting a Crisis” (Webershandwich Londra).
La cea de-a doua categorie, “Media, Arts and Entertainment”, campania românească a avut doi competitori: Rusia, cu “The Audioguide Project” (Y&R RUSIA) şi Olanda, cu „Metropole Tweetphony” (Havas Worldwide Amsterdam).
WHY DON’T YOU COME OVER? a fost singura campanie românească care a ajuns pe lista scurtă a nominalizărilor în secţiunea PR Lions.
„Suntem foarte fericiţi că această campanie care a fost pe buzele tuturor românilor şi în toate publicaţiile importante din lume este acum apreciată de juriul celui mai important festival la nivel global. Unul care recunoaşte, în primul rând, creativitatea în comunicare”, a declarat Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.
“<
Campania WHY DON’T YOU COME OVER? a fost înscrisă şi în categoria „Titanium Lions”, care premiază cele mai bune campani