Nu stiu daca managerii ar alege intotdeauna un BMW X1, dar este foarte posibil ca, odata ce conduc unul, sa vrea sa il incerce si in afara traficului urban. X1 s-a dovedit un "animal de oras" foarte versatil care poate oricand sa ia cu asalt santurile inamolite ale unei paduri sau sau sa iti ofere placerea escaladarii unor dealuri rezonabile.
ALD Automotive a incercat pe durata a 10 zile sa arate unui grup de jurnalisti cum este sa fii in postura de manager, sa beneficiezi de o masina premium si de serviciile aferente leasingului operational, iar Wall-Street.ro a ales sa se puna in locul unui manager cu mai mult spirit de aventura.
BMW X1 este un automobil bazat pe platfoma seriei 1, dar inaltat cu cativa centimetri astfel incat sa beneficieze si de capacitatea off-road a fratelui mai mare, X3.
In limbajul de specialitate, este un crossover mic care nu are competitori directi in tara de origine, pentru ca nici Mercedes sau Audi nu au scos inca un exemplar similar care sa rivalizeze cu X1.
Masina testata de Wall-Street.ro era configurata cu toate optionalele si specificatiile care ii prind bine unui tanar manager: un motor diesel de 1,8 litri, pentru ca trebuie sa ne gandim la mediu, o cutie de viteze automata in sase trepte pentru ca in traficul sufocant al Bucurestiului este mai eficienta si tactiune 4x4, denumita de cei de la BMW xDrive, intrucat la final de saptamana trebuie sa vina si rasplata.
Iar rasplata noastra a constat intr-o iesire la un parc de aventuri din apropierea Bucurestiului, unde am reusit sa testam crossover-ul si intr-un mediu ce mergea usor spre off-road.
Desi fusesem avertizat ca X1 nu este o masina care sa se laude cu capabilitati off-road remarcabile, am vrut sa testam sistemul xDrive pe un teren unde avea toata libertatea sa se exprime: un drum forestier prin mijlocul padurii Comana, usor inamolit de la o