Aeroportul din Manchester a venit in sprijinul pasagerilor care il tranziteaza si a introdus un ghid pentru calatorii care au nevoie de orientare. E drept, costul unui asemenea moft ajunge chiar si la 50 de lire sterline.
Aeroportul ofera astfel serviciul de "ghid prietenos", care ajuta pasagerii, scrie Lovemoney.com.
Calatorii care nu sunt obisnuiti cu locul, cei care merg cu copiii, precum si cei care nu vorbesc prea bine limba engleza reprezinta publicul tinta al noului serviciu.
Serviciul "VIP" va ajuta calatorii prin tot aeroportul, iar acestia vor beneficia de vacante mai putin stresante, fiind insotiti de ghizi la check-in, la bagaje, verificarile de securitate si controlul pasaportului. De asemenea, ei ofera asistenta la birourile de imigratie.
Ghizii trimit chiar si un un sms rudelor pasagerilor pentru a-i anunta ca acestia s-au urcat in avion.
Costurile serviciului variaza de la 40 de lire sterline pentru cel mult patru persoane care sosesc pe aeroport si 50 de lire sterline pentru cel mult patru persoane care pleaca. Pentru fiecare persoana in plus se platesc alte 5 lire, dar in limita a sase persoane.
Aeroportul din Manchester a venit in sprijinul pasagerilor care il tranziteaza si a introdus un ghid pentru calatorii care au nevoie de orientare. E drept, costul unui asemenea moft ajunge chiar si la 50 de lire sterline.
Aeroportul ofera astfel serviciul de "ghid prietenos", care ajuta pasagerii, scrie Lovemoney.com.
Calatorii care nu sunt obisnuiti cu locul, cei care merg cu copiii, precum si cei care nu vorbesc prea bine limba engleza reprezinta publicul tinta al noului serviciu.
Serviciul "VIP" va ajuta calatorii prin tot aeroportul, iar acestia vor beneficia de vacante mai putin stresante, fiind insotiti de ghizi la check-in, la bagaje, veri