INEDIT. Produsele au găsit un nou mod de a se promova ca să ajungă în atenția publicului: prin videocipurile vedetelor. Connect-R bea Pepsi în Vara nu dorm, Corina mănâncă chipsuri Chio Chips, iar Andra (imagine Garnier), se vopsește cu …Garnier în piesa Totul va fi bine.
Plasarea de produse este des întâlnită în programele TV, iar în ultima perioadă și-a făcut loc din ce în ce mai mult și în videoclipurile vedetelor de la noi. Branduri precum Pepsi, Chio, Garnier, Ursus, Lee Cooper apar subtil în videopclipuri.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare câtva clipuri care sunt susținute de apariția prin plasarea de produse.
Specialiștii în comunicare și strategie au comentat pentru Paginademedia.ro acest mod de promovare:
Sorin Psatta, Integrated Communication Director la BBDO Romania.
“La nivel de marketing am mari reţineri în privinţa eficienţei plasării de produse în videoclipuri, e ca un loz. În primul rând nu poate fi controlată eficienţa în timpul rularii videoclipului”.
Pe de altă parte, Răvan Mătăşel, Managing Partner, Arsenoaiei&Mătăşel, a declarat pentru Paginademedia.ro că el crede în acest gen de promovare şi chiar o recomandă.
“Plasarea de produse în videoclipuri este o modalitate de a evada din calupurile de publicitate, iar asocierea dintre un brand şi o vedetă se construieşte astfel foarte repede, mai repede decât prin intermediul spoturilor publicitate”, a spus Mătăşel.
“E o disperare. Asta îmi aduce aminte de disperarea studenţilor de la ATF care pentru a-şi face filmele mergeau la Dragonul Roşu şi încercau să-i convingă pe chinezi să le dea nişte bani de peliculă în schimbul inserării în film a unor produse chinezeşti. E foame mare în zona asta, pe de o parte cantautorii îşi mai pun un bănuţ la buget, pe de altă parte companiile îşi spun “hai că nu costă mult, ce, strică să fiu şi eu acolo, poate dau lo