Fluxul principal de mărfuri prin România este dat de camioanele care operează între Turcia şi UE, a spus Radu Dinescu, secretarul general al Uniunii Transportatorilor din Romania, prezent la emisiunea de business ZF Live de luni, 17 iunie, transmisă de luni până vineri de la ora 10:00 pe live. zf.ro.
„Având în vedere că Serbia nu este în UE, majoritatea traficului este dirijat prin România. Cel mai folosit traseu pentru tranzitarea României este Giurgiu-Ruse-Piteşti-Vâlcea-Sibiu-Nădlac. Sunt 1.000 de camionane pe zi, din care 60-70% sunt înmatriculate în Turcia”, a spus Radu Dinescu.
Noul pod de la Vidin-Calafat scurtează traseul camioanelor parcurs pe teritoriul României cu 230 de kilometri, iar traseul total cu 20 de km, de la ieşirea din Turcia
Noua rută va prelua 70% din traficul camioanelor din Turcia, câte 1.000 pe sens.
Urmăriţi şi alte subiecte pe live.zf.ro
Fluxul principal de mărfuri prin România este dat de camioanele care operează între Turcia şi UE, a spus Radu Dinescu, secretarul general al Uniunii Transportatorilor din Romania, prezent la emisiunea de business ZF Live de luni, 17 iunie, transmisă de luni până vineri de la ora 10:00 pe live. zf.ro.
„Având în vedere că Serbia nu este în UE, majoritatea traficului este dirijat prin România. Cel mai folosit traseu pentru tranzitarea României este Giurgiu-Ruse-Piteşti-Vâlcea-Sibiu-Nădlac. Sunt 1.000 de camionane pe zi, din care 60-70% sunt înmatriculate în Turcia”, a spus Radu Dinescu.
Noul pod de la Vidin-Calafat scurtează traseul camioanelor parcurs pe teritoriul României cu 230 de kilometri, iar traseul total cu 20 de km, de la ieşirea din Turcia
Noua rută va prelua 70% din traficul camioanelor din Turcia, câte 1.000 pe sens.
Urmăriţi şi alte subiecte pe live.zf.ro