Contact centerul CGS din România a câştigat săptămâna trecută premiul al doilea la categoria "Cel mai bun Call Center Internaţional", în cadrul "Premiilor de Excelență pentru Call Centere", competiţie organizată de Centrul Internaţional pentru Calitate şi Productivitate. România a devansat call ceter+uri din India şi Filipine.
Compania americană CGS este un furnizor global de soluţii şi servicii tehnologice şi cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent pe piaţa din România.
Premiul a fost oferit în cadrul unei festivităţi la cea de-a 14-a ediţie anuală a "Săptămânii Call Centerelor", susţinută de Centrul Internaţional pentru Calitate şi Productivitate (IQPC), la renumitul Caesars Palace din Las Vegas, Nevada.
"Premiile de Excelenţă pentru Call Centere" oferă recunoaştere celor mai inovatoare call centere sau persoane din industria de profil în ultimul an, subliniind gândirea de top, creativitatea şi execuţia deosebită a sarcinilor pe un spectru larg de funcţiuni întâlnite într-un call center. În anul 2013 a fost inaugurată categoria "Cel mai bun call center internaţional", competiţia fiind foarte strânsă între participanţi din Filipine, India, Caraibe, America Centrală şi de Sud, precum şi Europa.
"Suntem onoraţi că activitatea noastră din acest an a fost recunoscută de IQPC, iar acest premiu reflectă talentul şi conştiinciozitatea angajaţilor din contact centerele CGS", a arătat Tom Christenson, Președinte Contact Center Solutions la CGS. "Suntem foarte mulţumiţi că centrele noastre de contact din România au primit recunoaşterea serviciilor excepţionale şi a gradului ridicat de satisfacţie a clienţilor pe care îl obţin; vom continua să ridicăm ştacheta în ceea ce priveşte serviciile de call center de cea mai înaltă clasă", a precizat Tom Christenson.
Centrul CGS din România deserveşte companii de renume mondial, of