Social media este singurul mediu in care nu este nevoie sa cheltuiesti mai mult decat concurentii tai pentru a fi mai vizibil, sustin reprezentanti ai The Bridge, GolinHarris Bucuresti. Echipa dezvaluie cateva dintre tacticile de comunicare online cu care lucreaza zi de zi, in gestionarea a peste 20 de conturi de Facebook ale unor mari branduri din Romania, din domenii ca FMCG, retail, auto, telecom, healthcare, financiar.
“Ne-am gandit sa strangem intr-un loc toate aceste insight-uri, tocmai pentru ca acum, pentru fiecare brand in parte, e mai important decat oricand sa se diferentieze in comunicarea din Social Media. Este esential sa abordam diferit si creativ utilizatorii, pentru a-i pastra cu noi. Sfaturile noastre nu au pretentia ca sunt exhaustive, dar sunt cateva idei de la care plecam pentru a creste noi canale de comunicare si pentru a ne indrepta mai mult catre comunicarea creativa si personalizata”, spune Raluca Duta, community manager, GolinHarris.
“Nu toti oamenii rezoneaza la imaginile cu pisici si nu toti se agita pe stilul Harlem Shake. De aceea, trebuie sa gasesti povestile cu care rezoneaza audienta ta si sa le spui bine. Una dintre reguli ar fi sa petreci doar 20% din timp creand continut, iar in rest sa te ocupi de interactiune, monitorizare si descoperirea de insight-uri despre audienta ta. Dincolo de obiectivele de comunicare, este fundamental ca brandurile sa respecte dreptul la intimitate al utilizatorilor”, spune Anca Bundaru, Digital Communication Manager, GolinHarris.
1. Urmareste constant Twitter si Facebook, in special influencer-ii si oamenii din zona de interes pentru brandul tau. Obisnuieste-te ca la fiecare final de zi sa tragi concluzii despre subiectul zilei pentru fiecare canal in parte; urmareste cum a actionat concurenta, pe cine a implicat in campanii. Astfel, vei avea constant o imagine foarte clara a c