Campania semnată de Graffiti, nominalizată la Cannes Lions
Campaniile semnate de Leo Burnett, Graffiti și McCann Erickson au intrat pe lista scurtă la festivalul de creație Cannes Lions 2013.
McCann are, până acum, nominalizări la secțiunile direct și promo&activations cu campania pentru Vodafone, „Biblioteca digitală”.
Leo Burnett a intrat în cursa pentru un premiu în cadrul promo&activation cu o campanie pentru Gazeta Sporturilor.
Graffiti a primit câte două nominalizări la press și outdoor pentru campania „Fii propriul tău șef”, realizată pentru Capital în luna aprilie.
Sursa foto; AdHugger
În curs de actualizare
Campania semnată de Graffiti, nominalizată la Cannes Lions
Campaniile semnate de Leo Burnett, Graffiti și McCann Erickson au intrat pe lista scurtă la festivalul de creație Cannes Lions 2013.
McCann are, până acum, nominalizări la secțiunile direct și promo&activations cu campania pentru Vodafone, „Biblioteca digitală”.
Leo Burnett a intrat în cursa pentru un premiu în cadrul promo&activation cu o campanie pentru Gazeta Sporturilor.
Graffiti a primit câte două nominalizări la press și outdoor pentru campania „Fii propriul tău șef”, realizată pentru Capital în luna aprilie.
Sursa foto; AdHugger
În curs de actualizare