Renault a modificat întreaga gamă Kangoo. Cu un nou design, o gamă largă de versiuni, propulsoare eficiente și chiar o variantă electrică, vehiculul comercial e din nou gata de luptă cu rivalii
Vânzările de vehicule comerciale ușoare (sub 3,5 tone) din Europa au scăzut în primele patru luni din 2013 cu 6,1%, după ce anul trecut înregistraseră un alt recul de 12,9%. În aceste condiții, majoritatea mărcilor prezente pe piață încearcă din răsputeri să își mențină atractivitatea produselor comercializate. Conștienți că într-o piață aflată în scădere singurul mod de a ține bilanțul contabil în zona verde este „furtul“ de clienți de la mărcile concurente, francezii de la Renault au decis să transforme noul Kangoo dintr-un cărăuș docil într-o familie numeroasă și cât se poate de eficientă.
Miza pe capacitatea de transport
Testat de noi în proximitatea uzinei unde este asamblat, la Maubeuge, noul Kangoo ne-a arătat toate fațetele sale. De la micul van Compact până la încăpătorul Maxi, trecând prin versiunile destinate transportului de persoane, familia Kangoo a dovedit că poate fi o variantă demnă de luat în calcul atât de micii întreprinzători sau de companiile cu parcuri auto considerabile, cât și de familiștii care își doresc un vehicul încăpător, luminos și economic. Conform oficialilor Renault sunt disponibile nu mai puțin de 15 versiuni dintre care 12 sunt destinate transportului de mărfuri, și trei celui de persoane. Ca noutate absolută, din 2013, noul Kangoo poate găzdui două persoane în dreapta șoferului. Tot la capitolul noutăți trebuie menționată și posibilitatea de a comanda vehiculul cu propulsor electric. Și asta fără ca spațiul destinat pasagerilor sau mărfurilor să fie afectat - grație amplasării bateriilor în partea centrală, sub podea. Deși atât autonomia cât și prețul de achiziție reprezintă handicapuri importante, Renaul