Repunerea pe marele ecran a francizei de succes Superman, sub numele de „Man of Steel” şi cu o nouă înfăţişare mai atractivă pentru vremurile contemporane, a încasat peste 125 de milioane de dolari în weekend-ul de deschidere, scrie The Wall Street Journal.
„Man of Steel” ocupă anul acesta poziţia a doua în clasamentul încasărilor în weekend-ul de deschidere, după „Iron Man 3”. Filmul a fost un pariu riscant pentru compania Warner Bros., cu un personaj care nu a creat mare vâlvă cu „Superman Returns”, în 2006, şi cu un regizor, Zack Snyder, ale cărui ultime trei filme au fost criticate de cinefili.
În ciuda recenziilor mixte ale filmului, audienţa a răspuns pozitiv la “Man of Steel”, dându-i o notă medie de 8,3, potrivit site-ului de recenzii IMDb. Succesul de care se bucură “Man of Steel” este o veste bună pentru studioul de film Warenr Bros, care încearcă să reînvie super-eroii din benzile decenate DC şi să îi readucă pe marele ecran.
Cifra câştigurilor de la deschidere cuprinde şi 12 milioane de dolari de la show-uri de joi seara, pentru care s-au vândut bilete exclusive în magazinele Wal-Mart.
Filmul a avut un start foarte bun şi în ţări precum Mexic, Marea Britanie şi Coreea de Sud.
Warner Bros. şi partenerul Legendary Pictures LLC au cheltuit între 250 şi 270 de milioane de dolari pentru a ecraniza “Man of Steel”, potrivit unei surse apropiate de producţie.
Repunerea pe marele ecran a francizei de succes Superman, sub numele de „Man of Steel” şi cu o nouă înfăţişare mai atractivă pentru vremurile contemporane, a încasat peste 125 de milioane de dolari în weekend-ul de deschidere, scrie The Wall Street Journal.
„Man of Steel” ocupă anul acesta poziţia a doua în clasamentul încasărilor în weekend-ul de deschidere, după „Iron Man 3”. Filmul a fost un pariu riscant pentru compania Warner Bros., cu un personaj ca