Reabilitarea DN56 Craiova-Calafat a început anul trecut, însă constructorii au modernizat decât 2 kilometri din cei aproximativ 90 de kilometri. Summary
Drumul care face legătura între Craiova şi Calafat este plin de gropi. Oamenii sunt ingroziţi la gândul că tot mai multe maşini de mare tonaj le vor zgudui pereţii caselor crăpate deja din cauza traficului greu.„Domnişoară o să rămânem fără case. Drumul aici este plin de gropi, iar în momentul în care vor trece mult mai multe maşini de mare tonaj prin zonă se va alege praful de munca noastră. S-au apucat anul trecut să facă drumul aici, dar nu cred că au reuşit să reabiliteze cinci kilometri. Au construit pod, dar drumul l-au lăsat în voia lui Dumnezeu “, a spus Ion Matei.
Ponta vrea autostradă până la Calafat
Victor Ponta a declarat că de la Craiova la Calafat ar trebui să se facă autostradă. Firma care se ocupă de execuţia lucrării trebuie să finalizeze investiţia la timp. Contractul va fi reziliat în caz contrar. „O sa facem drumul si il facem bun, dar nu e suficient - adica un drum cu o singura banda, una dus, una intors, nu e suficient - motiv pentru care in primul proiect pe exercitiul 2014-2020 la care lucram si il depunem este ca de la Craiova la Calafat sa avem regim de autostrada“, a spus Ponta.“
Autorităţile au demarat procedurile pentru modernizarea drumului Calafat-Craiova încă din anul 2011. S-a decis ca drumul să fie refăcut pe două porţiuni, iar licitaţiile să fie organizate separat.Primul sector de drum Craiova-Galicea Mare care cuprinde 48 de kilometri a fost adjudecat la licitaţie de firma DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 S.R.L. Valoarea contractului se ridică la suma de 151.444.675,35 lei fără TVA, iar lucrările de modernizare ar trebui să dureze 24 de luni, la care se adaugă 24 de luni perioada de garanţie. În luna noiembruie a anului 2011