Chevrolet aduce comunicaţiile digitale şi din cadrul mediilor de socializare la un nivel superior prin intermediul unei campanii inovatoare desfăşurate la nivel global pe YouTube pentru a sprijini lansarea în Europa a noului Chevrolet Captiva.
În cadrul unei premiere în domeniu, un grup selectat de creatori de conţinut YouTube extrem de populari produc scurtmetraje pentru a sublinia posibilităţile noului Chevrolet Captiva.
Obiectivul filmelor, intitulate Chevrolet Captiva Life Test, este să demonstreze avantajele şi spiritul SUV-ului Captiva cu ajutorul unor scenarii umoristice insolite, care explorează promisiunea mărcii, „Gata pentru orice”.
Personalităţile locale dau viaţă campaniei
Campania se bazează exclusiv pe creativitatea celebrităţilor YouTube, care sunt urmărite intens, cerându-le să creeze şi să documenteze o serie de „teste din viaţa reală” pentru SUV-ul Captiva.
Personalităţile YouTube participante reprezintă diverse culturi şi interese, începând cu Kai Man Wong de la DigitalRev TV, un împătimit al artei fotografice, la platforma „ideilor mari” Woki Toki şi stilul prietenos al guru-ului în materie de stil Patricia Jordan Palacios, vedeta canalului Secretos de Chicas (secretele fetelor).
Episoadele incitante ale campaniei Captiva Life Test prezentate până în momentul de faţă includ: o competiţie de frisbee în cadrul căreia SUV-ul se întrece cu un câine; o şedinţă rapidă de machiaj efectuată în timpul unei călătorii pe străzile aglomerate ale Madridului şi chiar pe drumuri mai accidentate şi un turneu internaţional de tenis de masă în interiorul autovehiculului.
Prima etapă a campaniei Captiva Life Test, însoţită de secvenţe din culise, va fi lansată pe 17 iunie 2013, în cadrul unui hub dedicat special campaniei, Chevrolet Europe YouTube din cadrul canalului www.captivalifetest.com. În cursul verii vor urma a