McCann Erickson a a atras primele două premii la Cannes Lions 2013, potrivit AdHugger. Agenția a fost recompensată de cu un trofeu de argint și unul de bronz pentru campania Biblioteca digitală, realizată pentru Vodafone.
Campania socială Samu Social pentru oameni fără adăpost, realizată de Saatchi & Saatchi Berlin și Saatchi România, a fost și ea recompensată cu cinci trofee de argint în cadrul mai multor secțiuni. Una dintre componentele campaniei a fost prezentarea programului meteo (la Prima TV) de către oameni fără adăpost.
La Cannes au fost acordate aseară premiile pentru secțiunile Creative Effectiveness, Direct, PR și Promo&Activation. România a avut nominalizări la trei dintre aceste secțiuni prin agențiile Leo Burnett, McCann și GMP.
La secțiunile PR și Direct marele premiu a fost câștigat de campania Dumb Ways to Die, realizată de McCann Melbourne pentru compania de trenuri.
La secțiunea PR au fost înscrise 1.296 de creații, dintre care 158 au intrat pe lista scurtă. Juriul a acordat 20 de trofee de aur, 29 de argint și 45 de bronz. La secțiunea Directau fost nominalizate 247 de lucrări din 2.578 de înscrieri. La secțiunea Promo&Activation, juriul a avut de ales între 2.974 de lucrări.
McCann Erickson a a atras primele două premii la Cannes Lions 2013, potrivit AdHugger. Agenția a fost recompensată de cu un trofeu de argint și unul de bronz pentru campania Biblioteca digitală, realizată pentru Vodafone.
Campania socială Samu Social pentru oameni fără adăpost, realizată de Saatchi & Saatchi Berlin și Saatchi România, a fost și ea recompensată cu cinci trofee de argint în cadrul mai multor secțiuni. Una dintre componentele campaniei a fost prezentarea programului meteo (la Prima TV) de către oameni fără adăpost.
La Cannes au fost acordate aseară premiile pentru secțiunile Creative Effectiveness, Direc