Cea mai nouă colecție a firmei Sense, aparținând omului de afaceri romașcan Sorin Chiriac, a fost prezentată într-un cadru select, care a reunit cei mai cunoscuți designeri, la Mercedes-Benz Athens Exclusive Designers Week.
Colecția se numește “The Girl with Stars” și este semnată de Andreea Tincu.
“Colecția are ca punct de inspirație arta lui Joan Miro. Față de precedentele colecții, negrul devine acum doar un accent pentru culorile și combinațiile îndrăznețe. Liniile sunt elegante, precis trasate, siluetele fine, iar cromatica are un puternic impact vizual. Materialele folosite sunt naturale – lâna cu cașmir, triplu voal de lâna, mătase, fiecare dintre ele fiind exploatat cu maturitate pentru a evidenția linia outfit-urilor. Ultimele piese sunt brodate cu elemente grafice delicate, în compoziții care reiau principalele elemente de limbaj plastic folosite – punctul și linia. Latura jucăușă a colecției este pusă în evidență și de accesoriile de cap, realizate manual din lemn, plastic și metal sau cele din stofă, inspirate de figura lui Mickey Mouse. Încălțămintea colecției poartă semnătura Mihaelei Glăvan”, a prezentat colecția Nicoleta Toma, director de marketing al firmei Caremil – producător al mărcii Sense.
“The Girl with Stars” este colecția cu numărul 16 Andreea Tincu & Sense, cel mai longeviv proiect dintre un designer și o fabrică din România.
Prima colecție a fost prezentată la Romanian Fashion Week în 2007 și, de atunci, în fiecare an, brandul nou creat a reușit , exclusiv prin forțe proprii, să aducă pe podiumuri naționale și internaționmale un plus de valoare modei românești.
Este ceea ce se urmareste și prin linia Sense, pentru care Andreea Tincu creează patru colecții noi în fiecare an.
Cu o rețea proprie de 17 magazine, Sense este marca ce aparține companiei Caremil, un nume important pe piaț