Comisia Europeana a dat unda verde achizitiei grupului regional de media CME, din care fac parte si posturile din reteaua Pro TV, de catre conglomeratul american Time Warner. BRAT va initia licitatia pentru a alege furnizorii studiului de audienta si trafic pe Internet (SATI) si pentru monitorizarea investitiilor de publicitate online (MIPO) pentru 2014-2017. Iar agentia elena de performance marketing ForestView, parte a grupului Thinkdigital, intra si pe piata romaneasca.
Comisia Europeana a aprobat achizitia grupului Central European Media Enterprises (CME, din care fac parte si posturile romanesti din reteaua Pro TV) de catre grupul Time Warner, potrivit unui anunt CE, citat de Paginademedia.ro. O investigatie a Comisiei a confirmat ca tranzactia propusa nu va avea efecte negative asupra concurentei, intrucat activitatile partilor implicate sunt in principal complementare si nu in competitie directa. In prezent, Time Warner - conglomerat american cu activitati in domeniul divertismentului, televiziunii, cinematografiei si presei - detine 49,9% din CME, grup ce opereaza in Romania, Bulgaria, Republica Ceha, Croatia, Slovacia, Slovenia si, intr-o masura mai mica, in Ungaria si Moldova.
BRAT a decis sa initieze licitatia pentru alegerea furnizorilor pentru studiul de audienta si trafic pe Internet (SATI) si pentru monitorizarea investitiilor de publicitate online (MIPO), pentru perioada 2014-2017. Contractul cu furnizorul actual, compania germana KM Spring, se incheie pe 31 august 2014. Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a decis sa se analizeze si posibilitatea ca SATi sa fie realizat, impreuna cu studiul de audienta in presa scrisa (SNA), cu o metodologie care sa utilizeze un trunchi comun, dar care sa permita culegerea de date specifice pentru fiecare mediu - intentie despre care HotNews.ro a scris initial luna trecuta. O astfel de so