Sursa foto: Capital.ro
Pentru a doua oară anul acesta, agenția ZenithOptimedia își revizuiește în minus previziunea pentru piața globală de publicitate în 2013, ca urmare a recesiunii din zona euro și a preocupărilor privind securitatea sporită în Coreea de Sud, scrie Reuters.
ZenithOptimedia, parte a Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de publicitate după WPP și Omnicom, a declarat într-un raport că vânzarea de publicitate la nivel global va crește cu 3,5 procente anul acesta.
În decembrie aceeași agenție previziona o creștere de 4,1 %, iar apoi, în aprilie, a scăzut la 3,9 procente.
Amenințarea Nord Coreeană de atacuri nucleare împotriva vecinilor i-a făcut pe publicitari mai precauți în privința investițiilor în publicitate, se arată în raport.
Cheltuielile în zona euro se vor stabiliza în 2014, iar în 2015 va avea loc o recuperare ușoară.
Țările cu creștere rapidă din Asia, cum ar fi: China, India și Indonezia vor avea parte de cea mai mare creștere în 2013, potrivit raportului ZenithOptimedia. Sursa foto: Capital.ro
Pentru a doua oară anul acesta, agenția ZenithOptimedia își revizuiește în minus previziunea pentru piața globală de publicitate în 2013, ca urmare a recesiunii din zona euro și a preocupărilor privind securitatea sporită în Coreea de Sud, scrie Reuters.
ZenithOptimedia, parte a Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de publicitate după WPP și Omnicom, a declarat într-un raport că vânzarea de publicitate la nivel global va crește cu 3,5 procente anul acesta.
În decembrie aceeași agenție previziona o creștere de 4,1 %, iar apoi, în aprilie, a scăzut la 3,9 procente.
Amenințarea Nord Coreeană de atacuri nucleare împotriva vecinilor i-a făcut pe publicitari mai precauți în privința investițiilor în publicitate, se arată în raport.
Cheltuielile în zona euro se vor stabiliza în 2014,