Din luna aprilie a acestui an, Elena Pop, soţia directorului ADM Farm, decedat anul trecut în luna august, si-a asumat si rolul de CEO al grupului de firme, continuând astfel munca soţului său alături de echipa de management, se arată într-un comunicat al companiei. Planurile noului CEO vizează atât consolidarea pe piaţa distribuţiei de medicamente şi retail farma, cât şi intrarea în top 5 al distribuitorilor de medicamente autohtoni, în condiţii favorabile ale pieţei.
"Dupa 10 luni de la tragicul eveniment, şocul a fost absorbit, iar ADM Farm îşi propune să crească în continuare în ritmul pieţei pentru a atinge targetul de 220 de milioane euro previzionat pentru anul curent. Perspectivele sunt încurajatoare, întrucât în T1, a înregistrat o CA de 210 milioane de lei, foarte aproape de planul trimestrial, în conditiile unui debut slab al pietei în acest început de an pentru toti marii jucători din piata farmaceutică, se arată în comunicatul ADM Farm.
"Oamenii sunt cea mai importantă resursă în ADM Farm, iar cultura organizaţională bazată pe relaţii interumane strânse şi pe grija faţă de nevoile oamenilor reflectă reţeta succesului nostru. În ultima perioadă, în echipa managerială ADM Farm au venit şi oameni noi care au adus plus valoare şi un suflu nou, necesar în orice etapa de evoluţie a unei companii care activează pe o piaţă instabilă, supusă unor reguli foarte dure din partea autorităţilor, în care totul se poate schimba de la o zi la alta", spune Elena Pop noul CEO al ADM Farm.
Înfiintata in vara anului 1998, ca o asociere între prieteni, ADM Farm, companie 100% românească, a reusit să crească de la primul milion de euro, realizat chiar în anul infiinţării, până la 210 milioane euro la sfârşitul anului 2012. Conform Cegedim, compania se situează după primele 5 luni din 2013 pe locul 6 şi "îşi continuă traseul ascendent în ciuda dificultăţi