In Adunarea Generala a Departamentului Internet, din 11 iunie 2013, membrii BRAT au decis demararea licitatiei pentru alegerea furnizorilor SATI si MIPO, pentru perioada 2014-2017. Contractul cu furnizorul actual, compania germana KM Spring, va lua sfarsit pe 31 august 2014.
Reprezentantii membrilor BRAT au decis ca licitatia sa fie organizata si condusa de o Comisie de Organizare, formata din 16 membri reprezentanti ai industriei online din Romania. Comisia de Organizare va fi responsabila cu realizarea briefului cercetarii si a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor si desemnarea ofertelor care intra in etapa finala de selectie, negocierea ofertelor primite. In final, decizia cu privire la castigatorul licitatiei va fi luata de Adunarea Generala a Departamentului Internet al BRAT.
AG DI a decis ca in cadrul licitatiei va evalua si posibilitatea realizarii celor doua studii tactice pe care le realizeaza in prezent, cel dedicat presei scrise (SNA) si cel al mediului online (SATI), utilizand o metodologie care sa utilizeze un trunchi comun, dar care sa permita in acelasi timp si culegerea adecvata de date pentru fiecare mediu. Realizarea integrat a celor doua studii, impreuna cu studiul de strategie realizat de BRAT in prezent (FOCUS), ar oferi celor 2 media si beneficiarilor studiilor o serie considerabila de avantaje:
- Evaluarea comuna a datelor de audienta pentru presa scrisa si mediul online,
- Extinderea catre rezultatele de audienta online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS si imbogatirea modului de utilizare a acestora, Citeste si:O licitatie pentru o intalnire cu Warren Buffett a atras 1 mil. dolariUn Daimler din 1939, condus de Winston Churchill, a fost scos la licitatieUn bust de Giacometti, evaluat la peste 2,5 milioane de euro, scos la licitatie
- Reduceri importante de costuri pentru toti beneficiarii st