Aproape 21.000 de pasageri au chemat luna trecută taxiul pe estacada din faţa terminalului de sosiri al aeroportului Henri Coandă (Otopeni), în creştere cu circa 74% faţă de luna februarie, când a fost reorganizată activitatea de taximetrie la Otopeni. Avansul se datorează instalării celor două terminale touchscreen la care pasagerii pot comanda în câteva secunde un taxi, faţă de luna februarie, când comenzile se făceau doar telefonic.
„Suntem în discuţii avansate cu federaţia FORT (Federaţia Operatorilor Români de Transport) pentru amplasarea, în curând, a altor două terminale (de comandă taxi - n. red.). Aceasta presupune mărirea numărului de companii de taximetrie care vor putea fi accesate prin touchscreen-uri“, a spus Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al aeroportului Henri Coandă (Otopeni).
Vineri oficialii aeroportului au purtat discuţii tehnice cu reprezentanţii federaţiei, potrivit lui Valentin Iordache.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 18.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Aproape 21.000 de pasageri au chemat luna trecută taxiul pe estacada din faţa terminalului de sosiri al aeroportului Henri Coandă (Otopeni), în creştere cu circa 74% faţă de luna fe