Dacă sunt soții Șeitan, atunci e Canali şi Distinto. Dar şi ceva pe deasupra - Brunello Cucinelli și Moschino. Carmen Șeitan dezvăluie detalii despre businessul cu branduri de lux al familiei
După doi ani în care și-au dublat rețeaua de magazine de lux, pentru soții Carmen și Sorin Șeitan urmează o perioadă de „șlefuire a businessului. Acum vrem să consolidăm ce avem“, spune Carmen Șeitan, care are o contribuție importantă la faptul că, astăzi, Calea Dorobanţilor e tot mai des pomenită în aceeaşi propoziţie cu shoppingul de modă de lux. Ultimul val al strategiei de expansiune a afacerilor familiei Șeitan s-a materializat chiar în toamna anului trecut, prin inaugurarea celui mai scump boutique monobrand din țară, Brunello Cucinelli (150 mp suprafață de vânzare). (nota bene: brandul italian se află pe poziţia a cincea în topul celor mai scumpe magazine de la New York, după Oscar de la Renta, Giorgio Armani, Akris şi Chanel). Cu magazinul de pe Calea Dorobanților, Brunello Cucinelli – „regele cașmirului italian“ -, a ajuns la opt unități deschise în Europa de Est (cinci magazine monobrand în Rusia, la Moscova și Sankt Petesburg, și două în Ucraina, la Kiev și Odessa).
Când vine vorba despre una din teoriile momentului, care spune că, pe fondul crizei, consumatorii vor începe să cumpere produse ieftine în detrimentul celor scumpe, replica lui Carmen Șeitan e categorică: „Fals. După două sezoane, Brunello Cucinelli are cel mai bun sell out dintre cele patru magazine ale noastre. Și pentru noi a fost o surpriză“. Altfel spus, cu cât e mai scump un brand, cu atât se vinde mai bine. „Clientul Brunello Cucinelli are venituri de 10.000 de euro și e dispus să plătească scump pentru calitatea produsului, pentru design (..) Am găsit clientul de nișă, care are o cultură a modei, știe să pună mare preț pe materiale. Aici nu se cumpără etichetă, se cumpără numai cal