Un craiovean care a făcut accident cu maşina din vina altui conducător auto aşteaptă de mai bine de o lună ca firma de asigurări să îi accepte cheltuielile suplimentare stabilite de service-ul auto cu care colaborează firma. După ce omul i-a ameninţat cu instanţa şi a reclamat cazul la diverse foruri, ca prin minune, asigurătorul a acceptat toate cheltuielile din dosar.
Dumitru Vanghelie din Craiova a păţit un necaz după altul. Nu accidentul în sine i-a creat cele mai mari probleme, cât aprobarea dosarului de daune de la firma de asigurări la care avea poliţa RCA proprietarul maşinii care l-a lovit pe craiovean. Plimbat pe drumuri de la service la firma de asigurări şi invers, Dumitru Vanghelie a decis să apeleze la autorităţi. El a trimis reclamaţii la Protecţia Consumatorilor, la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, la Gazeta de Sud, intenţionând să se adreseze instanţei de judecată, să acţioneze în judecată firma de asigurări pentru tergiversarea dosarului.
N-a făcut accidentul cât aşteptarea la firma de asigurări
Iată ce susţine păgubitul că s-a întâmplat. „Pe 2.05.2013 mi-a fost lovită maşina proprietate personală în zona barei din spate, de către o altă maşină care are asigurare la Carpatica. Declaraţiile cu această ocazie au fost date la sediul Poliţiei Municipiului Craiova, prilej cu care s-a stabilit că vina accidentului o poartă şoferul maşinii care are asigurare la Carpatica“, a menţionat Vanghelie în sesizarea transmisă GdS. S-a încheiat o autorizaţie de reparaţii, iar pe 3 mai, agentul constatator i-a transmis craioveanului cu maşina avariată că poate să ducă vehiculul în service-ul autorizat şi agreat de asigurător. Aici au început discuţiile, iar controversele nu s-au rezolvat nici până în luna iunie, din cauză că firma de asigurări nu mai lua în calcul şi daunele suplimentare stabilite de service, după ce s-a demontat bara avari