Prezenta pe Facebook nu este obligatorie pentru companii. Din contra, daca nu ai un plan bun, daca nu esti pregatit sa raspunzi rapid fanilor si daca, in general, nu esti consecvent, iti poate face mai mult rau decat bine.
Opinia este a lui Glad Coppersmith, Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru reteaua IPG Mediabrands.
Cu o experienta de 18 ani in domeniul marketing&advertising, exercitata in diverse piete internationale, castigator al Grand Prix pentru Media Innovation organizat de catre Internationalist Magazine (2008), Gilad Coppersmith conduce din Singapore diviziile de digital ale agentiilor parte din reteaua IPG Mediabrands din 52 de tari.
Wall-Street.ro: Esti axat pe a inova si pe a anticipa nevoile clientilor. Ce inovatii anticipezi, deci, peste cativa ani?
Gilad Coppersmith: Cred ca inovatiile cele mai definitorii vor avea legatura cu “Internetul purtabil”. Vorbim de Google Glass, ceasuri conectate, adica de un Internet din ce in ce mai intuitiv, ghidat de sunete, atingeri, miscare.
W-S.ro: Cum vei folosi chiar TU Google Glass?
GC: Inca nu am folosit device-ul, dar daca ar fi sa imi imaginez, cred ca va fi folositor cand cauti informatii, cu privirea. Daca te intorci la misiunea de baza a Google, aceea de a organiza informatiile, cred ca Google Glass va face o treaba buna, mai usor decat a tasta pe o tableta, de exemplu. De exemplu, daca vei vedea ceva prin ei si vei dori informatii rapid, vei putea sa le accesezi, direct pe ochelari. Nu va fi un device de entertainment, nu cred ca vei sta intr-un scaun si vei vedea un film pe Google Glass.
Trebuie sa fim atenti insa sa nu punem prea multa informatie pe ecran. S-ar putea produce accidente nefericite. Sunt deci limitatii. Insa in aceasta directie merg lucrurile si sunt convins ca Google nu considera, nici pentru o secunda, ca acesta va fi prod