Gigantul american Google a avut anul trecut venituri de peste 15 milioane de euro în România, iar în 2013 va avea încasări de aproape 20 de milioane de euro - de câteva zeci de ori mai mari decât afacerile declarate la fisc prin intermediul companiei Google Bucharest SRL, potrivit datelor din Media FactBook, un studiu al pieţei româneşti de advertising realizat de agenţia Initiative, parte a grupului de comunicare Lowe. Estimările sunt realizate de Initiative Media în colaborare cu IAB România.
Veniturile obţinute de Google de la cei peste 10.000 de clienţi din România ai platformei de publicitate online Google Adwords au fost de 6 mil. euro în 2010, 10,2 mil. euro în 2011, 15,3 mil. euro în 2012 şi vor ajunge la 18,4 mil. euro în acest an, a spus Ioana Anescu, Director Executiv al IAB Romania, în cadrul unei conferinţe în cadrul căreia a fost lansată noua ediţie a Media Factbook.
Veniturile Google ar urma să crească şi pe fondul lansării ediţiei locale a site-ului de partajare video Youtube, care are lunar 8,3 milioane de vizite unice. Continuarea pe ZFCorporate
Gigantul american Google a avut anul trecut venituri de peste 15 milioane de euro în România, iar în 2013 va avea încasări de aproape 20 de milioane de euro - de câteva zeci de ori mai mari decât afacerile declarate la fisc prin intermediul companiei Google Bucharest SRL, potrivit datelor din Media FactBook, un studiu al pieţei româneşti de advertising realizat de agenţia Initiative, parte a grupului de comunicare Lowe. Estimările sunt realizate de Initiative Media în colaborare cu IAB România.
Veniturile obţinute de Google de la cei peste 10.000 de clienţi din România ai platformei de publicitate online Google Adwords au fost de 6 mil. euro în 2010, 10,2 mil. euro în 2011, 15,3 mil. euro în 2012 şi vor ajunge la 18,4 mil. euro în acest an, a spus Ioana Anescu, Director Ex