Clădirea în care ar trebui să se mute Direcţia de Patrimoniu şi serviciul de registratură al Primăriei municipiului Bistriţa este finalizată de mai bine de două luni, însă nici în acest moment spaţiul nu este dat în folosinţă.
De mai bine de două luni edilul municipiului Bistriţa a făcut recepţia lucrării de amenajare a unor spaţii pentru Direcţia de Patrimoniu, însă cu toate că spaţiile sunt dotate cu mobilier, nici până la această dată imobilul nu a fost dat în folosinţă.
Pentru amenajarea clădirii în care se vor muta o parte din direcţiile Primăriei Bistriţa s-au cheltuit peste 3,6 milioane de lei, bani proveniţi de la bugetul local. Reprezentanţii municipalităţii nu pot avansa o dată fixă la care clădirea va fi dată în folosinţă.
"Clădirea de pe strada Gheorghe Şincai nr.2 se află în stadiu final în ceea ce priveşte ultimele finisaje, urmând ca într-o perioadă, noi sperăm cât mai scurtă să fie preluată de Primărie şi colegii care urmează să-şi desfăşoare activitatea acolo să poată să se mute şi să înceapă efectiv activitatea.
Municipalitatea a alocat 3,6 milioane de lei, care a fost făcută în ultimii trei ani, pentru că lucrările au durat acolo mai mult de doi ani. Suma alocată este în totalitate de la bugetul local", spune Mihai Ruşti, purtătorul de cuvânt al Primăriei Bistriţa.
Consilierul local PDL, Alin Seserman, spune că probabil executivul Primăriei aşteaptă vizita unui ministru pentru a da în folosinţă imobilul, neputând să-şi explice de ce spaţiile nu sunt folosite.
"Sper să fie dată în folosinţă cât mai repede, pentru că avem nevoie de această clădire. De aceea am ridicat-o, e o clădire destul de mare. Am o altă părere de rău, că nu se încadrează destul de bine arhitectural în această zonă, chiar lângă Biserica Evanghelică şi mi-aş fi dorit un alt tip de clădire.
Avem mobilier, avem spaţii care sunt finisate şi nu