După un proces ce a durat șase luni și a presupus o investiție de aproximativ 150.000 EUR, lanțul regional de farmacii Flavipet are o nouă identitate de brand creată de Storience
Noua identitate este în curs de implementare în cele 20 de farmacii din județele Brăila și Galați, care vor fi complet remobilate și redecorate.
Rebrandingul a început printr-un proces de analiză și formulare a strategiei de brand, din care au reieșit diferențiatorii farmaciilor Unica: o aprovizionare foarte bună, prețuri mici și o relație farmacist-pacient foarte apropiată.
Noua semnătură grafică folosește o combinație originală și prietenoasă de culori, iar prin simbolul folosit pune accent pe unicitatea fiecărui pacient.
„Rebrandingul Flavipet-Unica demonstrează că managementul profesionist al brandului este un instrument de avantaj concurențial și pentru brandurile antreprenoriale regionale”, spune Ștefan Liuțe, director de strategie la Storience. „Nu trebuie să ajungi la acoperire națională pentru a-ți construi un brand profesionist. Dimpotrivă, acest pas trebuie făcut înainte de extindere, pentru a-ți pregăti terenul”.
Numele Unica a fost creat de angajații companiei și a fost foarte bine primit de la început și de către aceștia, și de către pacienți.
„Acest rebranding ar trebui să reprezinte un model pentru miile de companii românești care poartă un nume depersonalizat, format din alăturarea numelor proprietarilor sau fondatorilor. Prin construirea unui brand care spune o poveste, Unica a demonstrat maturitate și capacitatea de a gândi la scară mare și pe viitor”, a completat Adriana Liuțe, managing partner la Storience.
Farmaciile Unica au 116 angajați, cu 27 mai mulți decât în 2011. Tot în 2012, compania (Flavipet SRL) a avut o cifră de afaceri de 30,4 milioane RON, în creștere cu 20% față de 2011.
„Ne-am dorit să îmbunătăț