Drumul de la Tulcea la Cluj este unul foarte lung; nu doar in kilometri, ci si in ore de munca, nenumarate telefoane, planuri atent elaborate, intalniri terminate in miez de noapte, toate acestea, intr-o nota de optimism moderat.
De la macadamul din Dobrogea pana la asfaltul din inima Ardealului au trecut, cu o viteza ametitoare (doar suntem in plin campionat de raliu), doua saptamani in care s-au remediat problemele tehnice aparute la Tulcea, masina, Mitsubishi Evo 9 fiind, in acest moment, pregatita sa ia startul pe asfalt.
Echipajul Manu Mihalache – Eugen Rotaru a plecat catre Cluj, cu gandul la cei 139 de kilometri de probe speciale, avand grija sa nu lipseasca din bagaje speranta obtinerii unor rezultate bune.
“Parafrazand un vechi cantec popular as spune ca: lung ii drumul Clujului, dar mai lung al dorului. Plecam la Transilvania Rally constienti ca va fi greu, dar cu un dor nestavilit de rezultate bune, care sa-i bucure pe toti sustinatorii nostri”, a declarat Manu, cu o zi inainte de plecare.
“ Pentru noi acest raliu este foarte important, atat din perspectiva punctelor, cat si a numarului mare de spectatori, prezenti an de an pe probe. Voi incerca, alaturi de Eugen, sa avem o evolutie spectaculoasa, sa aducem un plus acestei competitii, in masura in care materialul de concurs ne va permite”, a mai declarat cel cunoscut iubitorilor de raliu ca “The Show Man”.
La startul acestei competitii s-au inscris 57 de echipaje, lupta anuntandu-se una foarte dura, dar si foarte spectaculoasa, fiind ultima din acest an in care se ruleaza in mare parte pe asfalt.
Drumul de la Tulcea la Cluj este unul foarte lung; nu doar in kilometri, ci si in ore de munca, nenumarate telefoane, planuri atent elaborate, intalniri terminate in miez de noapte, toate acestea, intr-o nota de optimism moderat.
De la macadamul din Dobrogea pana la asfaltul