Facebook a programat mâine un eveniment la sediul din Menlo Park, California, unde plănuieşte să prezinte prima mare schimbare asupra reţelei Instagram, introducând posibilitatea de a înregistra clipuri video scurte.
Potrivit informaţiilor de până acum Facebook nu plănuieşte să lanseze alt produs la conferinţa de presă de mâine, concentrându-se pe prima mare schimbare asupra reţelei Instagram, ajunsă la 100 de milioane de utilizatori.
Potrivit "All Things Digital", produsul video era plănuit de către echipa de la Instagram de aproape doi ani, dar el vine abia acum, într-un moment în care acest lucru ar putea fi privit ca o copie după Vine, populara aplicaţie lansată de Twitter, care permite utilizatorilor să înregistreze clipuri de 6 secunde.
Marea problemă pe care o poate avea Instagram prin îmbinarea a două servicii diferite o reprezintă fidelitatea utilizatorilor şi pasiunea lor pentru o anumită caracteristică. Dacă Instagram s-a ridicat fiind o aplicaţie simplă de fotografie, care oferea efecte interesante pentru a fi aplicate imaginilor şi care era integrală cu reţelele sociale, Vine a venit într-un alt moment şi într-un alt trend. Aplicaţia Vine, prin clipurile sale de 6 secunde, este un avatar al Twitter-ului, reţeaua de microblogging care permite postări de 140 de caractere. Vine a pornit în acest fel, s-a dezvoltat astfel şi utilizatorii săi, cei 13 milioane după câteva luni, sunt fideli acestui format.
În această privinţă, ambele produse au fost "perfecte" aşa cum au venit, fără îmbunătăţiri. Fiecare oferea un singur serviciu şi o făcea bine. Îmbinarea de foto şi video ar putea fi problematică pentru Instagram şi interfaţa sa curată. După cum scrie şi "All Things Digital", Instagram e o reţea simplă: intri, faci o poză şi o urci. Fluxul este format doar din imagini, din nimic altceva. Kevin Systrom, fondatorul reţelei, a fost fidel a