Facebook a anunţat că a atins pragul de 1 milion de de utilizatori activi care investesc în reclame pe platforma de socializare, scrie Busienss Insider.
Carolyn Everson, vicepreşedintele de marketing al Facebook, a anunţat la festivalul de reclame Cannes Lions că dacă brand-urile nu ar exista, Facebook nu ar exista.
O mare parte din cifra de un milion de advertiseri este atribuită micilor afaceri care îşi fac pagini pe Facebook. Sunt peste 16 milioane de pagini de Facebook ale micilor firme.
Conform Facebook, sunt peste două miliarde de conexiuni între afacerile locale şi oameni. În fiecare săptămână, 645 de milioane de oameni văd şi 13 milioane de oameni comentează pe paginile firmelor.
Facebook a anunţat că a atins pragul de 1 milion de de utilizatori activi care investesc în reclame pe platforma de socializare, scrie Busienss Insider.
Carolyn Everson, vicepreşedintele de marketing al Facebook, a anunţat la festivalul de reclame Cannes Lions că dacă brand-urile nu ar exista, Facebook nu ar exista.
O mare parte din cifra de un milion de advertiseri este atribuită micilor afaceri care îşi fac pagini pe Facebook. Sunt peste 16 milioane de pagini de Facebook ale micilor firme.
Conform Facebook, sunt peste două miliarde de conexiuni între afacerile locale şi oameni. În fiecare săptămână, 645 de milioane de oameni văd şi 13 milioane de oameni comentează pe paginile firmelor.