Sameday Courier, specializată pe livrările în aceeași zi atât în țară, cât și în străinătate, își lansează prima divizie de food delivery de pe piața de curierat autohtonă, începând cu a doua jumătate a lunii iunie. Sameday Courier estimează că, la finalul anului viitor, această divizie va reprezenta 10% din totalul cifrei de afaceri.
Pentru realizarea diviziei de food delivery, compania a investit în dezvoltarea unei forțe suplimentare de livrare. Implementarea și planificarea acestei divizii presupune și îndeplinirea unor condiții speciale de transport, cum ar fi menținerea unei temperaturi optime pentru a nu deteriora calitatea mâncării comandate.
”Obiectivul nostru este de a oferi o soluție pentru acele restaurante care și-ar dori să ofere posibilitatea livrării la domiciliu a produselor pregătite de ei, dar care nu au forța sau nu sunt dispuși să investească în servicii de livrare proprie. Ne adresăm, de asemenea, persoanelor care își doresc să mănânce de la restaurantul preferat fără a se confrunta cu blocajele din trafic sau cu încercările nenumarate de a găsi un loc de parcare doar pentru a ajunge la restaurantul potrivit. Deși la început, ne propunem să extindem acest serviciu la nivelul întregii capitale și chiar la nivel național”, a declarat Lucian Baltaru, General Performance Manager la Sameday Courier.
Serviciul de food delivery va fi disponibil non-stop, iar pentru comenzile de peste 50 lei, livrarea va fi gratuită. Sameday Courier estimează un număr de aproximativ 500 de solicitări ale acestui serviciu în primele două luni de la lansarea lui.
Serviciul de food delivery va fi disponibil, pentru început, doar în anumite regiuni din București, precum zona de nord a capitalei și zonele rezidențiale din afara orașului si va demara prin comenzile de la restaurantele Don Cafe din Bucuresti.
Pe te