Piața media în 2013 estimată la 295 de milioane de euro, potrivit celui mai recent Media Fact Book. Piața media ajunge astfel la nivelul celei din 2005.
Toate mediile au fost lovite de criză, cu excepția internetului care a înregistrat o creștere, dar mai temperată decât în alți ani. Creșterea online s-a datorat în special Facebookului și SEM (Sarch Engine Marketing – publicitatea prin motoarele de căutare).
Marea noutate de anul acesta la Media Fact Book este o comparație cu piețele din Europa Centrala si de Est, a declarat Alexandra Olteanu, managing director la Initiative.
Piața de publicitate în ultimii ani (milioane de euro)
Piața media în 2013 estimată la 295 de milioane de euro, potrivit celui mai recent Media Fact Book. Piața media ajunge astfel la nivelul celei din 2005.
Toate mediile au fost lovite de criză, cu excepția internetului care a înregistrat o creștere, dar mai temperată decât în alți ani. Creșterea online s-a datorat în special Facebookului și SEM (Sarch Engine Marketing – publicitatea prin motoarele de căutare).
Marea noutate de anul acesta la Media Fact Book este o comparație cu piețele din Europa Centrala si de Est, a declarat Alexandra Olteanu, managing director la Initiative.
Piața de publicitate în ultimii ani (milioane de euro)